میتونی اورژانس زنگ بزنی بیاد چککنن ببینه موقع زایمان تون نباشه
نگران نباش زنگ بزن سامانه تلفنی چهل سی
منم دارم طبیعی است نرو حالا بستریت میکنن من شبا تاصبح از درد راه میرم روخاونه
عزیزم درد زایمانه
زنگ بزن اورژانس
کجای بجنوردی مگه؟ زنگ بزن آمبولانس بیاد . تو وسایلت و جمع کن میان دنبالت اگه نیاز بود ببرنت وسایلت جمع باشه
ممکنه موقع زایمانت باشه البته باید دردت نسبت به اول بیشتر شده باشه و منظم و موقع درد شکمت مثل توپ سفت بشه
میگیره ول میکنه ؟ منظمه ؟ چجوریه؟
کیسه ابت پاره شده
درداتون چه حوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.