بافتش سنگین میشه
بافتش سنگین میشه
سنگین میشه
سعی کن حداقل چندبار الک کنی
من اکثرا ارد گندم میزنم بخاطر خاصیتش نه سنگین نمیشع
من همش با ارد نانوایی میپزم فقط اون بتفت نرم تری داره ارد شیرنی .
عالی میشه اگر کیک پز باشی
من همیشه ارد سنگک میزنم
من همیشه ارد گندم میریزم
افتضاح بافت سنگین و خمیر میشه
اره برای کیک بهترین ارد ،ارد چهار صفر هست
من دیشب درست کردم دوبارم الک کردم ولی متاسفانه خوب پف نکرد
خیلیا همینطوری درست میکنن
نه فرقی نمیکنه
خیلی هم خوب میشه من همیشه با آرد معمولی کیک درست میکنم عالی میشه
حتما آردتو چند بار الک کن سبوساشو بگیر کمتر بشن اگه الک حریر داشته باشی که بهتر
هیچ فرقی نمیکنه من درست کردم خاصیتشم بیشتره
پف که میکنه ولی ارد گندم سنگینه وکیکت یکم حالت خمیری میگیره اما ارد سفید سبکه وکیک ترد تر میشه
خودم با هردو ارد کیک درست میکنم ترجیحا ارد سفید
یادمه مامانم قبلا ها با همون آرد گندم درست میکرد ، ولی خب ارد نول لطیف تره
من با ارد گندم درست میکنم
منظورم اینه که خمیر نمیشه؟ پف میکنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.