من شیر میریزم
من ی لیوان آب جوش میریزم همچین اسفنجی میشه امروزم درس کردم سختم بود بزارم توستر گذاشتم رو گاز عالی شد
دستوری که من دارم موادش سفت میشه شیر میریزم خوب میشه
نه هیچی نباید بریزی. آب هویج را هم نباید بگیری. اگر میخواهی اسفنجی بشه باید تخم مرغ بزرگ بزنی یا اگر کوچیک بود یک تخم مرغ بیشتر بزن
هویجشو ک بزنی شل میشه مایع کیک
من ۴ قاشق شیر می ریزم
۴ قاشق روغن
من ماست میزنم
نه من نمیریزم
نه نداره من نمیزنم
من یه بار شیر ریختم بد شد
من هم شیر میزنم هم ماست !
چون کافه ها بافت اسفنجی میخوان داشته باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.