بچها از هفته ۲۸ میگن تکونا مهمه و باید شمرد جریانش چیه؟؟؟

۴ پاسخ

چون بچه درشت میشه باید تکون هاش رو دقت کرد.البته بچه که تکون میخوره اوکیه.اما برای اونایی که دیابت دارن تعداد تکون ها هم مهمه.من دیابت ندارم.یه روز فکر میکردم حرکاتش کمه نشستم شمردم چندتا حرکت میکنه ۱۱ تا حرکت توی ۱۰ دقیقه.دکترم برام خندید وقتی گفتم بهش.گفت نشستن ده دقیقه این همه. و شمردی؟ دو سه تا تکون بخوره اوکیه وقتی همه چی خوبه

دیروز دکتر بکن گفت ۲هفته دیگه ساعتی ۵تا یا دو ساعت ۱۰تا باید داشته باشه وگرنه برو ضربان قلبشو بشنوی

حالا شمردن که نه ولی هرموقع که غذا خوردی باید ی ۸.۱۰باری تکون داشته باشه

باور میکنی من سر بچه اولا اصلا ب تکوناش توجه نمیکردم؟🤦 فقط میفهمیدم اون روز ی تکون داده دیگ خیالم راحت بود هیچ نمیشمردم

سوال های مرتبط