خانوما آدم از کجا می‌فهمه جفتش پایینه

۵ پاسخ

خانوما من ۱۷ فروردین چکاپ کلی دادم همه چی نمیدونستم باردارم دوروز بعدش تستم مثبت شد نیازه دوباره واس چکاپ بارداری فقط کم خونی خفیف دارم با میکروب معده الان خیلی میترسم بابت میکروب معده

جفت پایین باشه توسنو مینوسه جفت قدامی

از سونو

عدد نداره اگه پایین باشه تو سونو مینویسه جفت پایینه

سونوگرافی بهت‌میگه اگه باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری