خانوما من ۱۷ فروردین چکاپ کلی دادم همه چی نمیدونستم باردارم دوروز بعدش تستم مثبت شد نیازه دوباره واس چکاپ بارداری فقط کم خونی خفیف دارم با میکروب معده الان خیلی میترسم بابت میکروب معده
جفت پایین باشه توسنو مینوسه جفت قدامی
از سونو
عدد نداره اگه پایین باشه تو سونو مینویسه جفت پایینه
سونوگرافی بهتمیگه اگه باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.