۱۰ پاسخ

من اگه روزی پسر دار شدم اصلا دلشو ندارم باباشو میفرستم بره

مبارکه عزیزم بسلامتی 😍🥰🥰
نگران نباش فقط روز اول گریه و اذیت داره از روز دوم بهتر میشه

به چه روشی ختنه کردی عزیزم ای وایی من هنوز نکردم میترسم🥺🥺🥺🥺🥺

عی خدا عزیزم 🥺🥺🥺

به سلامتی.
من سخت‌ترین روز زندگیم بود پسرم ۵۲ روزش بود، وقتی از اتاق عمل آوردنش دور چشاش قرمز شده بود از گریه، تا دوروز و بعد اون هروقت یادم میفتاد گریه میکردم برا اون صحنه چشاش.
الان بزرگ شده اونو یادم رفته خودم باعث میشم اشکش دراد اینقد عصبی میشم روش

منم امروز بردم.وقتی ختنه میکرد هیچی نمیگفت ولی بعدش خیییلی گریه کرد😢

ب سلامتی گلم

عزیزم‌استامینفون حتماا بده

الهی من بمیرمممم🥲🥲
من که میزارم بچم دوسالش شد میکنم سختیش فوقش یک هفتس ولی حداقل یکم جون میگیره🥺

من سه شنبه میخوام ببرم از الان حال خودم بده😭

سوال های مرتبط