۶ پاسخ

عزیزم خیلی سخته منم ازین اشکا زیاد ریختم🫠

منم همین طور بودم ولی بعدش زود خوب میشه اقا میشه برا خودش کوچلوت

کجا ختنه کردی؟چقد!!!

وای من فردا دارمممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭

منم خیلی گریه کردم
اما نگران نباش سختیش همین امروزه تاشب خوب میشه
استامینیفون بهش بده

اخی🥲

سوال های مرتبط