۲ پاسخ

میزاری مرغت بپزه عین خورشت مرغ ساده ی بیست دیقه ب خاموش کردن زیرش مونده باشه ی پیاله ذغال میزاری وسط خورشت ...رو ذخال اب میریزی دود کنه سریع در ظرف رو نیبندی ک دود ب خورد مرغا بره

وقتی مرغ پخته شد مثلن ۴۰ دقیقه آخر یه کاسه کوچیک فلزی بذار وسط خورشتت یکم توش روغن بریز یخ سی سی بعد چندتا ذغال رو بذار رو گاز سرخ سرخ بشه و آخر بنداز تو کاسه و در خورشتتو بذار

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۱۵ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۷ ماهگی