دیگ بنظرم هرکسی از نظر شرایط مالی وسع کمی داره نباید بچه بیاره چون هم به بچه اسیب میرسه هم به مادر و پدر فشاررر میاد
یه دونه بچه بیاریم هنر کردیم
دقیقا منم ۳۵۰ میدادم کرده ۵۰۰
من امروز رفتم سونو رشد یه خانمی اومد انومالی انجام بده شد ۱۱۶۰۰🥲 من دی ماه انجام دادم ۶۷۰۰ ،باورم نمیشه انقدر گرون شده باشه🫠
دکترا هرکی برای خودش یه نرخی گذاشته
وگرنه ويزيت آزادبدون بیمه۵۹۰ دکترمن۶۰۰میگیره
دکتر من ۷۵۰🫤
باورت میشه من چند شب پیش رفتم دکتر ۷۰۰تومن پول ویزیت ۷۰۰سنو که دکتر خودش میگیره شدن ۱۴۰۰ و ۲میلیون خورده ای دارو هام شدن واقعا دلم میسوزه برا همسرم اینقد زحمت میکشه شب روز کار میکنه تو ی ساعت اینجثری خرج میشه چقد گناه دارن واقعا 🥺
دکتر من شده۷۰۰
من اکو قلب جنین رفتم 5/300
من یه چشم پزشکی رفتم ویزیت ۱۴۳۰ بود.
۵۵۰ که خوبه
همون بعد میگن بچه بیارید
واقعا نمیدونم حتی دکترا هم دوبرابر شده روز و شبم شده فکر کردن به آینده بچه هام
من ۷۰۰دادم
باز ۵۵۰ خوبه که من پارسال این قیمت میدادم،امسال شده ۷۰۰
ماه پیش رفتم سنو وزن 800 بوده
دیروز هم رفتم سنو وزن شده 1700 😑😑
اختلاف 1 ماه
تو این 1 ماه چ اتفاقی افتاده نمیدونم
حالا خوبه جنگ اتش بسه
سونو رشد اینجا از ۱۸۰۰ شده چهار و پونصد
هعععععی
دکتر من از ۴۰۰ شده ۷۰۰🙄
همونجور که پوشک از ۷۰۰ شده ۱ میلیون و ۲۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.