بخاطر این بدبین نشده
یا خودش داره همچین کاری میکنه
یا دچار اختلال شده
اگر میتونی برید مشاوره
خودش ی غلطی میکنه ک ب تو شک داره
بیماری پارانوئید داره
من شوهرمم دوست بودیم ازدواج کردیم طول دوستی نامزادی عروسی خیلی خوب بوده بعضی میگن با عشقت ازدواج کنی بعد عروسی زده میشه محبتش کم میشه گیرمیده بهد اما شوهر من اصلا اینجوری نیس هرروزبیشترازدیروز محبتش بیشتر میشه درحالی که دوتا بچه دارم
من برعکس بعد زایمان همش حس میکنم شوهرم با یکی میپره
البته کاراشم کشکوکه ولی نمیتونم بفهمم
خییییلی سخته ولی به نظرم ربطی به دوست بودن قبل ازداجتون نداره چون دیدم کسایی رو که دوست نبودن بازم این مشکل داشتن
عزیزم ربطی نداره من و اطرافیانمم دوست بودیم و ازدواج کردیم ولی همچین چیزی نیس دوستم ک کلا تو خونه تنها زندگی میکنه و همه چیزایه خونه پا خودشه شوهرش عسلویه اس۲۰ ده روز مرخصیه فقط
ما هم دوست بودیم شوهر از همون زمان هر جا میخواستم برم خودش میبردم الآنم اینجوریه تنها جایی نمیزاره برم با هر دوستی نمیزاره رفت و آمد کنم هر لباسی نمیزاره بپوشم و من عادت کردم الان تنها بخوام تا سوپری محل برم دستپاچه ام و...درکل ناراضی هم نیستم
یه مدته درست میشه
فقطططط مشاورررر …میدونم ک مردا مقاومت میکنن🥲
ولی مرحله اخر همه چی مشاوره
شوهرم منم ی مدت اینطوری شده بود خیلی اذیت میکرد منو. منه بدبخت حتی پامو از در بیرون نمیذارم هیچ با این بچه ها وقت سر خاروندن ندارم چه برسه به این کارا
به نظرم خودش مشکل داری کاری به دوست دختر پسر بودن نداره
شکاک بودن هم جیزی نیست که تو بتونی با کارات درستش کنی حتما مشاوره بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.