۱۴ پاسخ

مای بی بی سه می‌بندم

3...

۳ مای‌بیبی قدیم اما خط میندازه تموم شد عوضش میکنم. ۳ کانال دار مای بی‌بی قواره بزرگتره

مای بیبی ۴

سایز3

روی خود پوشک نوشته که
قاعدتا باید ۲ ببیندی

سه خوبه

من از هفته پیش ۴ میبندم دیگه

اگه مولفیکس می‌بندی ۳ اگه مای بیبی ۴

سایز3

۴میبستم
الانم م هفتو خورده ایه بازم ۴ میبندم

سه مولفیکس خوبه. چون مای بی بی شماره ی ۳ کوچیکتره

۴

شماره ۳

سوال های مرتبط