۶ پاسخ

با شروع نشستن و غذای کمکی بهتر میشن
قرص نکسیوم دادم

بستگی داره بچه من هنوزم داره امروز خیلی بالا آورد چون با غذا ماست خورد

هنوز کامل خوب نشده

بهتر شده ولی کامل خوب نشده

شش ماهگی خوب شد چیزی ندادم

هنوز خوب نشده هر دارویی بود دادم

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣 ها💙 مامان 🐣🐣 ها💙 ۹ ماهگی
مامان هاکان و تو دلی❤ مامان هاکان و تو دلی❤ ۱ سالگی