خوبه همون فسقل حیاط دارین من آپارتمانم بدون حیاط الان اومدم پارک یکم بچم حالش عوض شه
وای خونه ویلایی فقط اسمش قشنگه تمیز کردنش پدرادمو درمیاره
وای من عاشق آپارتمانم
همین ک دیگ رفتی از پیش پدرشوهرت خودش خوی ناشکری نکن ب امید خدا خونه خودتو میخری
من یه حیاط بزرگ با کلی درخت و گل دارم خیلی باصفاس اما قدرشو نمیدونم که دلم همش بیرون میخاد انگار بیرون چی هس
منم حیاط ندارم ی بالکن
حیاط خیلییییی خوبه بخدا
عزیزم این استکانا خوبه ؟؟
چند وقت داری راضی هستی ؟؟
من دیروز ی دست از این دقیقاااا از همین مدل برای خودم خریدم میخام ی چند روز استفاده کنم آک واقعا خوب بود ی دست دیگ هم بخرم
ایشالا میخری عزیزم.حالا ما داریم استفاده ای نمیکنیم انچنان.همش باید جارو کنی بشوری حوصله میخواد
حیاط خیلی خوبه واقعا
منم خونم فسقلی هست
و دوتا حیاط فسقل دارم مایه عذابم شده
و هیچ لذتی ازش نمیبرم
حالا مني كه حياط دارم عاجزم چون كنار كار خونه حياطم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.