۱۱ پاسخ

خوبه همون فسقل حیاط دارین من آپارتمانم بدون حیاط الان اومدم پارک یکم بچم حالش عوض شه

وای خونه ویلایی فقط اسمش قشنگه تمیز کردنش پدرادمو درمیاره 🫩🫩

وای من عاشق آپارتمانم

همین ک دیگ رفتی از پیش پدرشوهرت خودش خوی ناشکری نکن ب امید خدا خونه خودتو میخری

من یه حیاط بزرگ با کلی درخت و گل دارم خیلی باصفاس اما قدرشو نمیدونم که دلم همش بیرون میخاد انگار بیرون چی هس

منم حیاط ندارم ی بالکن

حیاط خیلییییی خوبه بخدا

عزیزم این استکانا خوبه ؟؟
چند وقت داری راضی هستی ؟؟
من دیروز ی دست از این دقیقاااا از همین مدل برای خودم خریدم میخام ی چند روز استفاده کنم آک واقعا خوب بود ی دست دیگ هم بخرم

ایشالا میخری عزیزم.حالا ما داریم استفاده ای نمیکنیم انچنان.همش باید جارو کنی بشوری حوصله میخواد

حیاط خیلی خوبه واقعا

منم خونم فسقلی هست
و دوتا حیاط فسقل دارم مایه عذابم شده
و هیچ لذتی ازش نمیبرم

حالا مني كه حياط دارم عاجزم چون كنار كار خونه حياطم هست

سوال های مرتبط