اصلاااا طبیعی نیست مطمعن باش یکیو زیر سر داره لاشی
پیامشو پاک نکن به خانواده خودتون و اون سگ هار نشون بده تو دادگاهم بدردت میخوره
ببخش اینجور گفتمااا
چقد بیشعوره عن اقا
خدا خودش کمکت کنه از دست همچین آدمی خلاص بشی به زودی😔
انقدخسیس وا خاک توسرش
خیانت نیست عزیزم لجبازه عصبیه سیگار میکشه؟
وای تمام تنم لرزید تو چطوری داری اینو تحمل میکنی وای زودتر خودتو نجات بده اه اه اه
من بودم طلاق میگرفتم اگه واقعا این اخلاقشه
جل الخالق دیو وونه است وقتی میگه برو یعنی برو دیگه نمون ...پدرش یامادرش خسیس واین مدلی نیستن احیانا؟
برو خونه خودت بگو اگ طلاق میخایی برو خودت دنبال کارا...این کاراهم میکنه محلش نده
این مردا چه موجودین خوشی ازارشون میده
چی میکشی دختر
قبلا هم اینجوری بود یا جدیدا اینطوری شده؟
کارش اشتباه بنطر من با بزرگترش در میون بزار اگه حساب میبره
گلم معلومه که عیر طبیعه.منم با شوهرم مشول دارم ولی خسیس نیست.این رفتارهای شوهرت واقعا ازار دهنست و حق داری کاملا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.