۷ پاسخ

چ‌خونه شیکی👍

من درحال تدارکات جشن تولد پسری هستم
خداروشکر ۸۰ درصد کارا انجام شده و ۲۰ درصد مونده که فردا تموم بشه و ساعت ۵ مهمونام میان 😁

خونه زیباییست .مبارکت باشه گلم

چرا خبر ندادی امتیاز ها رو نمیخای گلم

تولد بودم ی درد شدیدی پیچید تو دلم که اومدم خونه دراز کشیدم 🤦🏻‍♀️

منم رو تخت

هیچ استرس دارم
استرس جنگ
پول
دراز کشیدم فکر میکنم به اینده

سوال های مرتبط

مامان 🥕خرگوشم 🐇 مامان 🥕خرگوشم 🐇 ۳ سالگی
مامان 🥕خرگوشم 🐇 مامان 🥕خرگوشم 🐇 ۳ سالگی