۱۱ پاسخ

مشهذ انقد سردددد انگار زمستون کامبک زده

الان یه جوری پر گاز روشنه ها از صب خونه نبودیم بسته بودم یخ کردم خونه

من ک شبا روشن میکنم بخاطر بچه هام

اینجا که دیگ هوا سرد نیس

من اول خردادمخام جم کنم هنوزسردمیشه

زوده عزیزم

ما که خیلی وقته با کولر زندگی میکنیم😁

اینجا بارانه گردنه ها برف

منم بلاتکلیفم موندم جمع کنم یا نه

چی می‌گید🤣🤣🤣
ما از اسفند کولر روشنیم🤣

زوده بخاطر بچه نگه دار خاموش کن ولی جمع نکن

سوال های مرتبط

مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی