مشهذ انقد سردددد انگار زمستون کامبک زده
الان یه جوری پر گاز روشنه ها از صب خونه نبودیم بسته بودم یخ کردم خونه
من ک شبا روشن میکنم بخاطر بچه هام
اینجا که دیگ هوا سرد نیس
من اول خردادمخام جم کنم هنوزسردمیشه
زوده عزیزم
ما که خیلی وقته با کولر زندگی میکنیم😁
اینجا بارانه گردنه ها برف
منم بلاتکلیفم موندم جمع کنم یا نه
چی میگید🤣🤣🤣
ما از اسفند کولر روشنیم🤣
زوده بخاطر بچه نگه دار خاموش کن ولی جمع نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.