میشه بگین این قطره ها واسه چیه کی بدم بهش؟

تصویر
۲ پاسخ

پلارژین و ایورامی برای سرماخوردگیه طبق دستور بده
یکی هم مولتی ویتامینه
زینک هم برای اشتهاست و ضد اسهال برای دوره ی بیماریهای ویروسی میدن

نئوزینک رو دکتر برای اشتها برا پسر من نوشته بود هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سی‌سی

سوال های مرتبط