نه اصلا .دو بار طبیعی شدم. حسم بیشتر شدع اتفاقا البته فکر نمیکنم حس جنسی به طبیعی یا سزارین ربطی داشته باشه
نوع زایمان هیچ ربطی به این موضوع نداره
نه بابا، اصلن ربطی نداره
من ک مشکلی ندارم مث قبلم
ممکنه بخاطر بهم ریختن هورمونا باشه
و مسئولیت بچه داری
منم هیچ حسی ندارم اذیت میشم بابت این موضوع
برا من ک رفته🤨🙄
منم همینطور.فک کنم به هورمونا بستگی داره نه نوع زایمان
والا از شما چه پنهون منم😐
کلا زایمان از لحاظ هورمونی و خود زایمان طبیعی از لحاظ اعتماد به نفس و احساس درد و اینا من فک میکنم اثر داره
نمدونم ولی من ک سز شدم حسم کلن رفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.