۱۲ پاسخ

رفتم ی ژل خریدم تو حاملگی فلفلی بود میخاستم امتحان کنم ببینم چطوره شوهرم خواب بود زدم بهش بیچاره عفونت ادرار گرفت شاش بند شد چندروزم قهر بودیم یادش بخیررر

فعلا پریودم تا ی هفته افسردگی هاد گرفتم از الان نمیخام حتی ب ژلم فکر کنم 😂

ماهم هیچی استفاده نمیکنیم🫤

خودش خیس هس ژل نمیخاد 😑🤣

هیچی چش نخورم😂😂😂

ژل تف میزنه😆🤣🤣

من ب اسانس حساسیت دارم لوبریکانت فقط استفاده میکنم
فک کنم منظورت ژل ایموشن هس

لوبریکانت بر پایه آب

من که اصلا هیچی نمیزنم🤣

ما لوبریکانت

به نام خدا هیچی🤣🤣🤣

اونو نمیدونم ولی ما ژل لوبریکانت استفاده میکنیم

سوال های مرتبط