فقط شهدالعسل خوبه
من یکی دارم بعد حموم میزنی عالیه هن بوی خوبی دارع هم عرق میکنی بو نمیدی شعدالعسل باش عکس میدم پاشدم
اگه شیر میدی نزن چون آلمینیوم داخلش هست
من از همین مارک لامینین استفاده میکنم، رنگ صورتی، آبی مردانه هست . خوبه، خیلی جلوی عرقو میگیره اگر عرق هم بکنی بوی بدی نمیده ، وقتی پوست تمیزه باید بزنی ، بعد حمام بزن یا اول پوستتو بشور که عرقی نباشه بعد بزن
آره خوبه استفاده کردم ولی من از مارک بردون استفاده کردم از لامینین بهتره
و این
و این.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.