۹ پاسخ

سلام عزیزم بهتری؟دو قلو ها مرخص شدن؟

ازمن یک هفته بودن
35هفته و6 روز بدنیااومدن نگران نباش

قدمشون مبارکه عزیزم
نفهمیدم کی زایمان کردی

عزیزم امیدوارم خیلی زود بیان خونه پیشت.. واقعا خیلی حس میکنم سخته اینکه جدا از بچه ها باشه 🥲 منم استرس این اتفاق رو‌ خیلی دارم

نگران نباش توی دوقلوها زیاد پیش میاد ک زودتر از موعد بدنیا بیان
خداروشکرررر که صحیح و سالمن تو ب خودت برس که اومدن خوب شده باشی بتونی بهشون برسی

و یه سوال دیگ ببخشید چون خودمم دوقلو دارم میپرسم شما امپول ریه زدید؟

نگران نباش انشالله بسلامتی ب زودی میان پیشت شبی چقدر میگیره ک بچهات اونجان؟

انشاالله خیلی زود بغلشون بگیری

اخی عزیزم انشالله بسلامتی بغلشون کنی

سوال های مرتبط