بابا بیا دگ تموم شد
ما از اول تهران بودیم کاری به ما نداشت والا فقط در روز ۲-۳تا صدا میومد که بهتر از خونه این و اون بودن بود
فعلا امن هست
من تهران نیستم اما خواهرشوهرم از وقتی جنگ شده تا الان از تهران رفته .
فردا میخواد برگرده خونش
شوهرش همسپاهیه حالا نمیدونم شاید فکر کنن دیگه اوضاع خوبه
برگرد دیگه آتش بسه
یه هفته امنه تا بعدش .....
خوبه همه چی به روال قبل برگشته
فعلا امنه خبری نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.