۵ پاسخ

از اولشم اوکی بود فقط یه جنگ روانی بین مردم بود

هرجا هستی بمون همونجا خب

منم برگشتم امروز

منم فردا برمیگردم
اکثرا دارن برمیگردن ورودی های تهران انقد ترافیکه
واقعا دیگه نمیتونم بمونم
از اینورم ۴ روزه درد دارم سونوگرافی پیدا نمیکنم برم داروهام تموم شده دندونم درد میکنه وقت دندون پزشکی دارم اصلا همه چی قاطی شده

والا تهرانی ها همشون تبریزن تو میخوای برگردی اسکان رایگانم دادیم خب بمون

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری