۵ پاسخ

تا هفته ۲۳میشه سرکلاژ کرد من فردا صبح نوبت سرکلاژ دارم

عزیزم واژینال بدع جای معتبر شکمی خطا داره

نگران نباش برات پساری میزارن وتا هفته امن میرسی به امید خدا

مطمعنی سونویی که رفتی معتبر بوده؟ تو دو هفته چجوری انقدر اومده پایین
تهرانم باز یه سونو برو

استراحت کن حسابی،خواستی با ماشینم جابجا شی،درازبکش،

سوال های مرتبط