عزیزم به حرف اینایی که میگن نیا و برنگرد و نرو خونت گوش نده.. قطعا مرگ و زندگی و همه چیز دست خداست.. منم باردارم اولین بچهم هم هستش.. از اولش هم تهران بودیم و جایی نرفتیم، تازه توی تجمعات میدانی هم با شوهرم شرکت میکردیم، تا اینکه امروز دکترم برام استراحت مطلق نوشت.. مطمئن باش اگر کسی مرگش رسیده باشه، هرجای دنیا باشه و به هر طریقی اون اتفاق براش میفته.. کسی هم که عمرش به دنیاست توی هر شرایطی زنده میمونه، ربطی هم به جنگ و بمبارون نداره.. توکلت به خدا باشه، به خودت استرس نده گلم، روی کوچولوت هم تاثیر میذاره.. بالاخره این روزا هم تموم میشه انشاالله.. بحق امام زمان در سلامتی کامل فارغ بشی عزیزم
منکه تهران نیستم اما اگر ادم استرسی هستی جای امنی داری وراحتی بمون همونجا
من یک ماه دیگ میرم
فعلا میگه اوضاع خوب نیس ماهم همه دوربریامون ازتهران اومدن هنوزم نمیرن میگه خطرناکه
هرجا هستی بمون 🫥✋🏻 چون داره شروع میشه تازه
داغووووونه اگر فقط دلت براخونت تنگ شده مزاحم اون شخصی که خونشونی نیستی بمون سرجات
نیا فعلا
اصلا برنگرد چون این ده روز که تر*امپ فرصت داده بود داره تموم میشه این یارو هم که شوخی حالیش نیست یهو دیدی هممون رو پودر کرد
من از اولش تهران بودم ب شرایط بخوای ک معلوم نیست ک تا کی ولی خب فقط صداعه دیگ چیزی نیس بستگی ب محلت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.