این یخچالی عزیزم حتما بزار یخچال
خیلیم عالی این با اینکه بد مزه هست ولی خیلی خوبه
عزیزم بدون اسانس بده چون دختر منم رفلاکس داره دکتر گف کامویت بده
خیلی بد مزه بود بچم با زور میخورد ولی از اول همینو دادم بهش...الان ۲ تا از بهداشت دارم اونارا دارم میدم دیگه انقد دوس داره وقتی تموم میشه بازممیخواد
من ب بار دادم توبه كردم بعدش خيلي بد مزه س
حواست باشه اگه رفلاکس داره پرتقالی رفلاکس رو تشدید میکنه
نه بیرون باشه ولی جاش خنک باشه
من دادم
روغنیه بد مزس ولی عالیه اگه بخوره بود
تو یخچالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.