چه سرلاکی خوبه بنظرتون!؟

۳ پاسخ

برنج یا حریره بادام

من حریر بادوم گرفتم و گندم و خرما

واسه اولش سرلاک برنج

سوال های مرتبط

مامان پـناه مامان پـناه ۱۴ ماهگی
مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی
مامان فندق👁️🤍 مامان فندق👁️🤍 ۱ سالگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان مهراد و آراد مامان مهراد و آراد ۱ سالگی
مامان غفران مامان غفران ۱ سالگی
مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته نهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۱۲ ماهگی
مامان 💞 لیا 👼 مامان 💞 لیا 👼 ۱۴ ماهگی