۶ پاسخ

هیچی فقط جنگ عصاب

من از ۶ هفته رفتم
بهداشت هروقت کنترل داشته باشید زنگ میزنه ک بریدبهداشت اونجا فشار / قد/ وزن چک میکنه تو دفترچه بهداشت مینویسع صدای قلب جنین گوش میده ـ بهت اطلاع میده سنوگرافیات وازمایشاه تو کدوم هسته هسش و تو هرماه چه قرصای باید مصرف کنی

من آزمایش های اولیه رو رایگان انجام دادن برام . هر وقتم کنترل داشته باشن زنگ میزنن برای چک کردن فشار و قلب بچه و همه چی
موقع سونو اینام زنگ میزنن
قرص اینام میدن

منم کنجکاوم چون مفتکیه میخوام بینم برا چیه

از هفته بیست برو حتمأ

هیچی فقط فشار خون ثبت میکنن و وزن آزمایشی بخای انجام بدی رایگان برات مینویسن همین

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو🌙 مامان ماه کوچولو🌙 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری