هیچی فقط جنگ عصاب
من از ۶ هفته رفتم
بهداشت هروقت کنترل داشته باشید زنگ میزنه ک بریدبهداشت اونجا فشار / قد/ وزن چک میکنه تو دفترچه بهداشت مینویسع صدای قلب جنین گوش میده ـ بهت اطلاع میده سنوگرافیات وازمایشاه تو کدوم هسته هسش و تو هرماه چه قرصای باید مصرف کنی
من آزمایش های اولیه رو رایگان انجام دادن برام . هر وقتم کنترل داشته باشن زنگ میزنن برای چک کردن فشار و قلب بچه و همه چی
موقع سونو اینام زنگ میزنن
قرص اینام میدن
منم کنجکاوم چون مفتکیه میخوام بینم برا چیه
از هفته بیست برو حتمأ
هیچی فقط فشار خون ثبت میکنن و وزن آزمایشی بخای انجام بدی رایگان برات مینویسن همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.