یکی بگه من چ غلطی بکنم از استرس بی دلیل 🤕

۵ پاسخ

یوگا و تمرین تنفس

منم دلشوره و نگرانی و استرس بی دلیل دارم حالم خوش نیست .متاسفانه هممون مبتلا شدیم .و خداکنه ک رفع بشه و پاک بشه از دل و روح و جسممون .

عزیزم منم دقیقا مثل شمام ۹ماه دارو خوردم بعد از قطع سه ماه خوب بودم دوباره روز از نو روزی از نو معدم افتضاحهه حالم بده همش بیقرارم و دلشوره دارم دیگه راهی نمونده نرفته باشم تاپیکام ببین🫠

اسمش خوشی زدن زیر دل هستش

ی مدت دارو بخور
چارش همینه
من ورزش کردم
مدیتیشن کردم
اما بعضی وقت ها دارو میخاد

سوال های مرتبط