یوگا و تمرین تنفس
منم دلشوره و نگرانی و استرس بی دلیل دارم حالم خوش نیست .متاسفانه هممون مبتلا شدیم .و خداکنه ک رفع بشه و پاک بشه از دل و روح و جسممون .
عزیزم منم دقیقا مثل شمام ۹ماه دارو خوردم بعد از قطع سه ماه خوب بودم دوباره روز از نو روزی از نو معدم افتضاحهه حالم بده همش بیقرارم و دلشوره دارم دیگه راهی نمونده نرفته باشم تاپیکام ببین🫠
اسمش خوشی زدن زیر دل هستش
ی مدت دارو بخور
چارش همینه
من ورزش کردم
مدیتیشن کردم
اما بعضی وقت ها دارو میخاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.