خانما معلومه عمل کردم ؟پوشک وشیر

تصویر
۲۸ پاسخ

بله معلومه

آره خوبه طبیعی واسه بعضیا خیلی ضایع عمله

نیم ریخت خیلی قشنگ شده عالیه

مبارکه عزیزم منم دو ماه و نيم عمل کردم حس میکنم طبیعی شده

خیلی تغییر کردی چطور دیگران متوجه نشدن بنظرم نخواستن ب روی خودشون بیارن

ببخشید تیپ پلاستی یعنی چی؟؟هزیته عملتون چقدر شد🙏

عزیزم میشه یکم از عملت بگی چطوره بیهوش میشی درد داره

میخوره طبیعی هم باشه ولی بخیه های کنار تابلوش کرده

از رخ میدی؟

زیاد مشخص نیست ولی خیلی نازی 💋

خیلی تغییر کردی خوب شده

فعععععک نکنم😐😐😐😐😅😅😅😅

نه زیاد

ولی تغییری که شما کردی خیلی مشخصه

اطرافیانت چشماشون مشکل داره

طبیعیه

خیلییییی طبیعیه

دماغ های عملی کاملا مشخصه همیشه قشنگه اما مبارک باشه

دکتر کیه کدوم شهرر؟ قشنگ شده

اره معلومه،ولی خیلی خوب عمل کردی مبارکه

دکترت کی بود؟

چقدر عوض شدیا مبارکه😉

من ک عملیم میفهمم زود عملیه

عزیزم درد داشتی ؟

از قبل ت نداری؟؟
چن وقته ک عمل کردی؟؟؟

نه معلوم نیس

نوک بینیت خیلی طبیعیه

خیر طبیعیه

نه زیاد طبیعیه

سوال های مرتبط