خیلی خوبه هنوز ورم داره ولی ابروتو برو تتوشو پاک کن ابروهای خودت خیلی قشنگ و پر پشته اون قاب سایه ابرو قیافتو خشن نشون میده عزبرم
خیلی هم خوب شده تغییر هم کردی سنت رو خیلی پایین آورده مبارکت باشه عزیزم
چرا خیلی تغییر کردی
یه دنیاتغیر
قشنگ شدی
عالی شده کاملا تغییر کرده
شما تیپ پلاستی کردی؟خوب بود راضی؟
عزیزم اسم دکترت رو میگی ؟ منم قصد دارم تیپ پلاستی کنم
سلام عزیزم تیپ پلاستی همینه دیگه خیلییی عملی نمیشه نچرال جمع و جور میشه
چقدر شد هزینه اش؟
واقعا عالیه حداقل ده سال جوون تر شدی مبارکت باشه عزیزم
خیلی خوب شده مبارکه اسم دکترتو میگی
عزیزم تغییر خیلی کردی ینی در حد زمین تا اسمون نمیدونم چرا بعضیا تغیر شما رو متوجه نمیشت تغیر کردین رو ب خوبی هم تغیر کردین شاید میشد بهتر از این میشد ولی الانم خیلی بعتر شده
خوب شده که
عالی شدی بهترین کارو کردی
تغییر کردی که خوب شدع
بینیت گوشتی بوده،ولی تغییر کردی
مشخصه خیلی ورم داره ورمش بخوابه قلمی میشه
ورم خیلی هم تغییر کردی
ولی هر چی نگاه میکنم اصلا تغییر نکردی لوله های دماغت اصلا جمع نکرده از رو به رو که تغییری دیده نمیشه برو پیشش پره های دماغت جمع تر کنه خودت خوب دقت کنی تو عکس متوجه میشی
خوب شدی ولی تغییر اصلی شش ماه به بعده تا یکسال
قدر شد هزینه عمل
خیلی خوب شده من که کلی پول دادم ریدتوش میخوام برم بگم برام درست کنه
هنوز ورم داره اما خب بازم تغییری کردید
چرا خیلی تغییر کردی
اما بینیت هم خیلییییی الان ورم داره..
حداقل یک سال طول میکشه تا جا بیوفته
آره تغییر کرده ورمش کمتر بشه خوشگلتر میشه
خوبه ک
آره تغییر کردی ولی هنوز ورم داره تا یکسال اینا میکشه کامل ورمش بخابه
از نیم رخ هم بزار
شما هنوز بینیت ورم داره چ توقعی داری
بازم با این حال کلی تغییر کردی
بنظرم زیاد روش حساس نشو که وسواس فکری میگیری
گلم چند وقته عمل کردی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.