خودت خواستی عشقم؟
بنظرم ندی بهتره
چون در حق اون بچه داخل شکمت ظلم میکنی بدبخت هیچی بش نمیرسه و ضغیف میشه
شیر خشک هم عالیه
بچت هم انقدر کوچیک نیست ک اگ شیر خودت ندی مشکلی براش پیش بیاد
فک نکن ک عشقم حامله ایی واقعا😂😍😍😍
فکنم تا ۳ ماه
دیگه نمیتونی بدی باید از شیر بگیریش
زنعموم بچه هاش شیر تو شیر بودن دکتر گفت خودت اسیب میبینی بچه ها طوریشون نمیشه وگرنه
تا وقتی 20هفته بشی میتونی بدی منم باردارشدم دکتر گف تا 20 هفته
پسرم شیرخشک میخوره منم دوست دارم حامله شم ولی وجود نمیکنم 😅😑زن حامله دعا کنه مستجب میشه میشه برام دعا کنی باردار شدم دختر بشه سالم باشه 🥹😅❤️🩹خیلی ممنونم 😘😍
عزيزم فكر كردن نميخاد، مباركه
چرا همه دارن حامله میشن؟😕😕😕🤣فوبیااا دارم مننن
چندهفته ای
بچه داخل شکمت دختر باشه تا ۷ ماهگی میشه شیر داد
ولی اگه اونم پسر باشه شیرت تلخ میشه
یکی از فامیلامون دخترش ۶ ماهه بود ک دوباره حامله شد ولی اینبار پسر بود راحت تا ۷ ماه داد میخواست تا اخر شیر بدهها ولی زایمان زودرس گفتن میگیره بخاطر اون قطع کرد
۲ هفته بده دیگه نده... دختر من که دومی رو باردار شدم خودش شیرمو نخورد پس زد طعمش عوض شده بود. دیگه نمیدونم راستو دروغشو میگن شیر پسر به دختر نمیخوره و برعکس. بچه ب منم پسر شد
با دکترت صحبت کن من تا هشت ماهگی بارداریم دادم
یا حسین
مبارکه
فکرکنکن این رو هزاره بارداریت شیرت تلخ میشه
فک کنم تا پنج ماهگی میتونی باز باید بری دکتر با توجه به شرایط میگه
خودش نمیخوره دیگه تلخ میشه
مبارکه .باید دکتر بهت بگه عزیز...خودت میخواستی؟
مبارک باشه 😐😐
فک کنم دیگه نباید بدی
فکر نکن
حتما و صد در صد حامله ایی😂
شیرت تلخ میشه نمیخوره بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.