چه خوب گرفتن از شما . از من 6 تومن گرفت دکتره
دو تومن سنتی عالی بود
۲۷۰۰
سنتی زیاد اذیت نشد
۴۵۰۰ به روش حلقه خوب بود چندساعت اول تا جیش کنه فقط گریه کرد
حلقه ۴.۵شد تو مطب انجام دادم خداروشکر خیلی اذیت نشد
حلقه 3700
7تومن بخیه تا الان ک خوب بوده امروز انجام داد
چرا پس من ۷ تومن دادم😐
با حلقه دو تومن
خیلی راحته حلقه
درمانگاه،مطب ،بیمارستان قیمت فرق داره،من بیمارستان خصوصی ۱۶ ت(ختنه سنتی کلاسیک،انحراف و مجرا)
۵۵۰۰ خیلییییی راحت
شب اولش وحشناک بود
برا من ۲۵۰۰
۵۰۰تومنم فرداش گرف برا باز کردن پانسمان و اینا
شد ۳ تومن
باحلقه ٢
نه اصلا سخت نبود
دو تومن
خیلی سخت...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.