۱۳ پاسخ

من هر دو زایمان خودم و خواهرام دکتر موقر بودن

دکتر مرضیه حسینی خیلی خانوم دکتر خوبیه

فاطمه شعرباف خیلی خوش اخلاق با تجربه

من دکترم مرضیه حسینی بود برای هر دو بارداری و زایمانم خیلی راضی بودم ازشون

زهرا موهبتب خیلی خوب بودن و کامل توضیح میدن.بار اول ویزیت شدم خودشون معینه شکم و سینه انجام دادن برام باردار بودم.

عطیه نورا

دکتر ماندانا کلالی

ضحی محمدی پور یزدی

زهره خزائی

من دکتر زهرا زارع بود راضی بودم

من مهنوش فرشچیان بودم عالی بوووووود

مهری مرادی فر رفتم راضی بودم زیر میزی هم نمیگیره

والا فریده انصاری و مریم میرپور خیلی خوب هستن

سوال های مرتبط