۲ پاسخ

۲و نیم سی سی

اگر واکسن زده همون پاراکید بدی بهتره پروفن معمولا برا زمانیکه بچه مریض باشه تبش پایین نیاد میدن

سوال های مرتبط

مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی