۵ پاسخ

حساسیته پماد ثمین بزن

اگزما نیست؟برا دختر من اینجوریه حالت زبری دکتر گفت اگزما یبار شدید شده بود خون میومد

حساسیته بنظرم چیزی نیس میره خودش پماد بزن بتامتازون

شاید چیزی خورده حواستون نبوده پماد بزنی خوب میشه

حساسیته فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی دلارام مامان امیرعلی دلارام ۱ سالگی
مامان پرنسا و پارسا مامان پرنسا و پارسا ۲ سالگی