نه بابا جفتشو بده
بعدم کمکی زیاد دادم یک اینکه شیرم کم شده، دو اینکه بعد۴۰روز فک کنم پریود شدم دیگه 🥲دلم خوش بود تا وقتی بچه شیر میدم پریود نمیشم راحتم
منم کمکی دادم دلدرد و یبوست شده خیلی اذیتم، امروز دیگه فعلا شیرخشک ی وعده دادم بهتره،سعی میکنم کم کنم شیرخشک رو بنظرم اشتباه کردم ولی با شیرم سیر نمیشه خوب چاره ندارم
منم کمکی دادم دلدرد و یبوست شده خیلی اذیتم، امروز دیگه فعلا شیرخشک ی وعده دادم بهتره،سعی میکنم کم کنم شیرخشک رو بنظرم اشتباه کردم ولی با شیرم سیر نمیشه خوب چاره ندارم
شیر خشک باید کم تر از سینه بدی که پس نزنه.اگربرات مهم نیست پس بزنه میتونی هر دورو یکسان بدی.ولی شیرخشکی خیلی سخته نصف شب با چشم بسته شیر درست کردن سخته.روزا باید بدویی شیر درست کنی
منم میخام شیر خودمو بدم در طول روز یکی دوبار شیر خشک بدم که بچم عادت کنه به شیر خشک رفتم بیرون جایی سینمو در نیارم
از اول به منم همینجوری گفتن شیرم کم بود بچه اصلا سیر نمیشد خوب وزن هم نگرفت الان به ازای هر دوباری که شیر خشک میدم یه بار شیر مادر میدم خداروشکر الان سیر میشه قشنگ اصلا هم سخت نیست منم حرف اینو اونو گوش دادم الکی
منم تصمیمم اینه شیر خودمو بدم اگه شیرم کم شد یا سیر نشد مثلا شیرخشک کمکی بهش بدم سیر بشه
هیچی مثل شیر مادر نمیشه. اوایلش ک سرما بخوره مریض بشه، تنها داروش شیر مادره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.