۶ پاسخ

قند برا خانما باردار باید کمتر از 92باشه عزیزم

اره عزیزم خوبه این قند حتی برا ناشتا هم خوبه تازه الانم ک از صب چیزایی خوردی دیگ

نه قندت خوبه فشارت شاید پایینه

اون از فشارته ک پایین میاد، یچیز شور بخور

شاید فشارت پایین

اره پایینه عزیزم برو یه چیز شیرین بخور نوشیدنی چیزی

سوال های مرتبط

مامان ریزه مامان ریزه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امید❤️ مامان امید❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری