واکسن شش سختره یا دو یا چهار

۸ پاسخ

شش بی شک

آره من بعد ۴بردم دکتر.گفت بخاطر واکسن.اونایی که رفلاکس دارن شدید میشه اعتصاب شیر ودائم گریه.مال من که تا دوهفته حالش بد بود

۴و۶ سخت بود

واس من ۶

بنظر من واکسن دوماهگی از همه سخت تر بود

اگه رفلاکس نداشته باشه ۴خیلی سبکه.

واس ماهلین ک دو و 4 خیلی سبک بود خدارو شکر

چهار

سوال های مرتبط