شش بی شک
آره من بعد ۴بردم دکتر.گفت بخاطر واکسن.اونایی که رفلاکس دارن شدید میشه اعتصاب شیر ودائم گریه.مال من که تا دوهفته حالش بد بود
۴و۶ سخت بود
واس من ۶
بنظر من واکسن دوماهگی از همه سخت تر بود
اگه رفلاکس نداشته باشه ۴خیلی سبکه.
واس ماهلین ک دو و 4 خیلی سبک بود خدارو شکر
چهار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.