۵ پاسخ

هیچ کدوم شکر خدا

برا بچه من که 2و 4 سخت نبود ایشالله 6هم چیزی نباشخ

۶ 🤕🤕🤕

بچه من ک واکسنش دیروز زدن همش بی قراری می‌کنه

هیچکدوم مراقبت کنی سخت نیست

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی
مامان 🩵سپهر💎 مامان 🩵سپهر💎 ۱۲ ماهگی