۳ پاسخ

من دو قوطی گیگوز دادم
بعد عوض کردم آپتامیل میدم بنظرم بهتره دفعش کمتر شده

من بب لاک میدم عالیه

من نان میدادم وزن دهی عالی داشت ولی بهش نساخت اسهال میشد. الان آپتامیل میدم اونم زیاد چرب نیست وزن دهی نداره

سوال های مرتبط