۴ پاسخ

عزیزم چند خریدی

دوس داره؟؟

من گندم از ۴ماهگی دادم الان حریر بادوم دادم که حساسیت نشون داده قعطش کردم گندم وخرما هم دارم که پلمپه هنوز دارم پوره میدم بهش

من فرنی برنج و حریره بادام و رو میدم همش چرته که میگه از 6ماه

سوال های مرتبط