۱۳ پاسخ

انشالله که خوب میشی.و میای میگی جواب آزمایشت خوبه.حالا جواب آزمایش نیومده به فکر شیمی درمانی نباش

عزیزم انشالله خداکمک کنه و زودتر خوب بشی اصلا روحیت رو ازدست نده و فقط امیدت بخدا باشه .خواهر من بدخیم بود الان شکر خدا خوب خوب شده تا خدا نخواد برگی از درخت نمیفته

انشاالله درمان میشی و خوب میشی امید داشته به خدا تا اون نخواد هیچ برگی از درختی نمیوفته

عزیزم برات دعا میکنم که مشکلت زود حل بشه
چون قبلاً گفتی که مشکل اعصاب داری الان فقط فقط باید روحیتو حفظ کنی قوی باش شاید سخت باشه ولی تلاش تو بکن
الان علم خیلی پیشرفت کرده خوب خوب میشی اصلا نگران نباش خدا بزرگه
توکلت به خدا باشه...

مامان آرنیکا خارشت خوب شذ؟؟؟

مگه جواب ازمایشت اومده ؟

سلام عزیزم جواب آزمایش اومده؟؟
مشکلتون چیه

ان شالله عزیزم خوب میشی و ب شیمی احتیاج نداری ب این چیزها فکر نکن گلم

عزيزم انشاالله که بلا دوره عزيزم فقط روحیتو خوب نگه دار خدا بزرگه مطمعن باش تاخدا نخواد برگی از درخت نمیفته قوی باش

چرا انقد خودتو باختی دختر؟؟هنو جواب ازمایشت نیومده که.ایشالله که به اونجا نمیکشه اصلا..زبونم لال یه درصدم باشه شیمی درمان تو بیمارستان انجام میشه

عزیزم انشاالله زودترسلامتیتونوبدست بیارین چه علایمی داشتین که فهمیدین؟

سلام فدات بشم چقدر بغض کردم انشاالله زودی حالت خوب بشه

عزیزم جواب آزمایش اومد ؟

سوال های مرتبط

مامان آقا رادوین❤ مامان آقا رادوین❤ ۶ سالگی