والا پسر منم همینه از یک سالگی وزن نمیگیره خیلی لاغره هرکی میبینتش میگه چرا کوچکتر شده به جای که بزرگ تر بشه
منم هرچی دکتر رفتم و دارو دادم بی فایده بوده
وایییی
پسر منم همینه
۱۸ ماهگی ۹۱۰۰ بود فک کنم
اگه غذا بخوره اشکال نداره ولی شاهان غذا نمیخوره با بازی بازی هم که بهش میدم هی تف میکنه
منم حمومش که میکنم یا لباساشو که عوض میکنم هی غصه میخورم
وزنش دقیقا عین 18ماهگی دختر من😢
دختر منم ۹ بالا نمیاد کم هم شده
من یه سالگیش بردم دکتر زینک داد ولی فرقی نکرد رو اشتهاش بلکه عصبیشم کرد ، الان چند روزه اشتهاآور پدیا بست خریدم خداروشکر اون تاثیر داره حداقل یکم غذا میخوره
پسر من فقط با شربت سانستول آهن دار(پلاس) اشتهاش باز شده
دختر من اینقدر لاغره ک ی ماه طرح یسنا برای سو تغذیه ها ریختن ۵۰۰تومن براش😅😅
نگران نباش عزیزم مدل بدنش اینطوریه دخترم روکه برده بودم دکتر دکتر گفت هر کسی یه مدل اندامی داره اگه سالمه و غذا میخوره خداروشکر این کافیه بزرگ بشه درست میشه
دختر منم دقیقا🚶🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.