۱۲ پاسخ

من شیاف و امپول میزنم

نگاه ب گهواره نکن،اینجا ی سریا استرس میدن،وااای سرکلاژ شو،استراحت مطلق شو،
ببین من شکمم سومم،ان تی ۳۰ شکمی بودم،دکتر گفت واژینال بدم،واژینال ۳۱ بودم،گفت اوکی هستی فقط رابطه نداشته باش،چیز سنگین بلند نکن،کارای روزمره اشپزی،مجازی خودتو خسته و اذیت نکن.

منم میخواستم پساری انجام بدم دکتر گفت فعلا نمیخواد موقیت بچه عرضی هست... استراحت کنه شیاف وامپول داد...

اره من تو انومالی که ۱۸ هفته رفتم ۳۰ بود دکترمم گفت همه چی خوبه هیچ منعی هم ندارم

سر پسرمم انتی ۳۲ بودم انومالی ۳۰شدم .باز دکترم گف تا وقتی لک بینی نداری ب هیچ وجه نیاز ب شیاف نیس

انتی من ۳۰بودم انومالی هم ۳۰بودم. تا اخرشم ن شیاف زدم ن امپول ۳۹هفته هم سزارین شدم

بله من کل بارداریم ۳۰بودم

من سر پسرم انومالی ۲۹بودم و گفتن موردی نیست طبیعی زایمان کردم با وزن ۴کیلو برای این دخترم تو هیچ سونویی سرویکس نزده منم نپرسیدم استرس هم ندارم

پایینه که
انتی چند بودی گلم؟

منم ۳۲ برام شیاف نوشت و آمپول ولی هنوز وقت نکردم برم بگیرم

واسه من 32 بود تو انومالی، هنوز نرفتم دکتر، لازمه برم؟

سعی کن استراحت کنی . پله زیاد نرو . بهتر میشی

سوال های مرتبط