۷ پاسخ

آره منم ۳۰ بودم رفت واژینال اونم گفت ۳۰ چون لب مرز بود سه هفته دیگه باز اندازه گرفت و چون کمتر شده بود دکتر نوشته برا سرکلاژ

من 33بودم. با دوتا سقط ولی دکترم چیزی نگفت

حتما باید سونو واژینال بدی احتمالا سرکلاژ بشی

من ۳۳ بود انومالی نگف سرکلاژشی ولی برام قرق وامپول داده بزنم هفته ای یگی

من سونو ان تی گفت طول سرویکسم 34هست ولی بازم دکترم برام سونو داخلی نوشت

عاره دکتر من کفت و متسفانه پایین تر بود عدد داخلی

مگر باید چند باشه من اصلا اینارو نمی‌فهمم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی