پسرم بدنیا اومدنی۳۱۵۰ بعدیک ماهگی۴۷۰۰ولی باز دوماهگی کم وزن گرفت۵۱۰۰ بهداشت گفت رونمودار نیس حالا بهش شیر خشک میدم همش استرس وزنشودارم
نه زیاد نیست خوبه هرچی وزن بگیره چون بزرگ تر بشه تحرک داره وزن نمیگیره پسر من بهداشت میگف خیلی اضاف وزن داره الان یه سال و نیمه خیلی لاغر شده از 6وزن نگرفت
بده بخوره بابااا
نه اتفاقا زیاد نیس وزنش دختر منم ۳۲۰۰بدنیا اومد یک ماهگی۴۵۰۰بود
البته من فقط شبا بهش شیرخشک میدادم
سعی کن شیر خودتو مقوی کنی
سه دفعه هر دفعه چند سی سی میدی؟
جدیدا چقدر بهداشت شر و ور میگه...
اینو حتما بهداشت بهت گفتن نه دکتر ...😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.