کسی رفته عبدل اباد جدیدا خیابون سیسمونی فروشیش؟

۷ پاسخ

من دیروز اونجا بودم

من همون جا زندگی میکنم گلم سیسمونی پسرمم از همون جا خریدم

اونجا هیچوقت تعطیلی نداره همیشه بازه حتی روزای تعطیل

خانواده من سه شنبه رفته بودن باز بوده

من رفتم بله همه روزه بازه از ساعت ۱۱تا حدودا ۹شب

آره من جمعه پیش رفتم باز بود

آره عزیزم من رفتم

سوال های مرتبط

مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار 🥹🩵🧿 مامان دیار 🥹🩵🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی