۴ پاسخ

آره من بعد سزارین هنوز نذاشته بودم باید میرفتم دستشویی

چرا استفاده میکنی؟

منم یکم دلم درد میگیره میزارم

چون میره تو روده،روده رو تحریک میکنه.بخاطر همینه

سوال های مرتبط