۵ پاسخ

بعد ۱سال پاستوریزه شیزخشک باهم‌‌میدم
تا ۲سال شیرخشک قطع میکنم پاستوریزه بخوره رورا

من تا دوسال میدم

تا دوسالگی

منم سرپسراولیم سردوسال گرفتم ازش من توپوشک شب گیرافتادم نمیتونم بگیرم تاصبح جیش میکنه هرکارمیکنم نمیشه بگیرم ازش

تا دوسال بهش دادم

سوال های مرتبط